Resultater fra kundeundersøkelsen i oktober

Tusen takk til alle 408 som svarte på kundeundersøkelsen som ble gjennomført i oktober, og har bidratt med verdifulle tilbakemeldinger til oss. Både ris og ros. Siden Røykenbadet åpnet 14. januar har vi vært i en såkalt prøvedriftsfase. Det vil si at anlegget løpende tilpasses på best mulig måte i samarbeid med underentreprenørene våre. Vi er ikke helt i mål ennå men begynner å få grei kontroll på det som er viktig. Vi har trukket ut et utvalg av tilbakemeldinger og gir her en redegjørelse på de som er nevnt flere ganger:

  • Vekslende varm/kaldt vann i dusj
    • Når dusjene er lite i bruk kan man oppleve temperaturvariasjoner på vannet. Årsaken til dette er at anlegget i utgangspunktet er konstruert for å levere en større mengde vann og når bruken er lav er det slik som hjemme at vannet i rørene synker noen grader. Det tar altså litt tid for at varmtvannet skal stabilisere seg. Om temperaturen varierer kan du la vannet renne litt før du går i dusjen. NB! Det vil aldri være fare for å skolde seg da temperaturene er låst på maks grense.
  • Bedre renhold i dusjer og garderober på ettermiddager / helg.
    • På dager med høyt besøk er dette en utfordring for oss siden det er mange mennesker i området vi skal utføre renholdet. Vi gjør litt om på rutiner og kjøper inn utstyr for å bedre situasjonen rundt dette.
  • Fullt på knagger i dusj
    • Det er til tider ingen ledige knagger til å henge fra seg dusjhåndkle i dusjen. Meningen er at man skal ta med seg håndkleet sitt inn i badet når man har dusjet, og oppbevare dette i oppbevaringshyllene som er plassert på flere steder. Her setter vi opp et skilt for å minne om dette.
  • Sko er satt ut over i inngangsområdet
    • En stadig utfordring når det er mange mennesker her. Så fort noen velger å ikke bruke skohyllene følger andre etter, og det er ikke så lett å følge opp. Vi vil øke kapasiteten på skohyller etter hvert så får vi håpe dette bidrar.
  • Barnepass trening
    • Vi har dessverre ikke noen lokaliteter for å ha barnepass i så dette kan vi ikke tilby.
  • Bedre informasjon om allergivennlig mat
    • Det er noen som savner bedre informasjon om hva vi har av allergivennlig mat. Alle retter er merket ihht forskriftene med allergener i menyen. Vi setter i tillegg opp en enkel oversikt over alle våre allergivennlige retter på en egen meny så blir det enklere å velge for deg som har allergier.
  • Medbragt mat ikke tillatt
    • På Røykenbadet har vi satset på å ha en stor og fin kafeteria med et sunt og variert tilbud og betjening som produserer mye av maten på stedet. Hyggelige priser er det også. Det koster en del men det tror vi mange setter pris på.
    • All bespisning må skje i kafeteriaområdene enten i våt eller tørr sone. Om vi skulle tillate medbragt mat ville vi risikere at de som kjøper mat i kafeteriaen ikke fikk sitteplass fordi alle plassene var opptatt av gjester med matpakke eller nistekurv. Det sier seg selv at dette vil være en uholdbar situasjon for oss.
Posted in Ukategorisert.